.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نسخه پیچی الکترونیک در مازندران فراگیر می شود
مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: از اول اسفند دفترچه های کاغذی بیمه حذف و نسخه پیچی الکترونیک در استان فراگیر می شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد خورشیدی  با اشاره به این که طرح حذف دفترچه‌های کاغذی در قالب اجرای طرح نسخه الکترونیک از اول اسفندماه عملیاتی می‌شود، افزود: این طرح در تمامی مطلب‌ها، آزمایشگاه‌ها وداروخانه ها اجرایی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در قالب این طرح نسخه الکترونیک توسط پزشکان پیچیده می‌شود، یادآور شد: طبق این طرح، ضرورت داشتن دفترچه بی معنا می‌شود و چاپ آن از اول اسفندماه انجام نخواهد شد.

 

خورشیدی با اظهار اینکه در قالب طرح، بیمار با ارائه کد ملی می‌تواند از خدمات درمانی بهره مند شود، گفت: وقتی دارویی برای بیماری نوشته شود می‌تواند آن را در تمام داروخانه‌های کشور دریافت کند.

 

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی مازندران یادآور شد: اگر در جایی شرایط نسخه الکترونیک مهیا نبود، پزشک می‌تواند در سربرگ خود دارو را بنویسد و بیمار آن را دریافت کند.

 

وی با عنوان اینکه مکاتبات واطلاع رسانی لازم برای اجرای طرح نسحه الکترونیک در استان صورت گرفته است، افزود: امیدواریم این طرح به خوبی در استان اجرایی و عملیاتی شود.

 

وی تهیه پرونده سلامت را از مزایای نسخه الکترونیک بیان کرد و با اظهار اینکه داشتن کارتخوان در مراکز درمانی و مطلب‌ها یک الزام به شمار می‌رود، افزود: مردم می‌تواند موارد را به سازمان نظام پزشکی اطلاع رسانی کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.